SERVICE

SERVICEYDELSER

TILFREDSHEDSGARANTI

Når du er tilfreds, er vi tilfredse! Det betyder, at du har 100% tilfredshedsgaranti. Såfremt du mod forventning

ikke vænner dig til de nye brilleglas, bytter vi dem.


Briller har også brug for service! Ind i mellem skal brillerne renses ekstra grundigt med vores

ultralydsrenser, eller måske skal dine briller have monteret nye rene næsepuder.


Stel af acetat (plast) kan blive blege/hvide at se på, hvis de tørrer ud/udsættes for sved – derfor tilbyder vi dig polering af dit acetat stel.!


Er du i tvivl om synet har ændret sig, så tager vi gerne en ny synsprøve.



En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og

Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center For Klageløsning

via www.forbrug.dk

RENTEFRI KREDIT / BRILLELEASING


Måske har du lyst til flere briller at skifte mellem. Vi tilbyder gennem Resurs Bank en ordning, som gør, at du kan dele betalingen op over 24 måneder uden renter, ÅOP 0%, intet oprettelsesgebyr. Medbring smartphone og MitID.


BRILLEFORSIKRING


Er dine briller ikke dækket under din egen forsikring, kan du hos os tegne en brilleforsikring, der dækker 2 år fra købsdagen.


VI HJÆLPER MED DET PRAKTISKE


Er uheldet ude, hjælper vi dig gerne med oplysninger til forsikringen om dine briller.


I Cornelius K står vi til rådighed, hvis du er i tvivl om noget.

Kontakt os på telefon 45 87 33 92 eller via mail optik@cornelius-k.dk.


BESTIL TID TIL SYNSPRØVE

BESTIL TID TIL EN SYNSPRØVE

Har du spørgsmål til vores brilleglas, så er du velkommen til at ringe til os på 45 87 33 92 eller skrive

BESTIL EN TID
Share by: